تفاوت تونر و میسلار واتر

تافاوت تونر و میسلار واتر

در دو مقاله قبلی با تونر و میسلار واتر به طور کامل آشنا شدیم. به طور خلاصه میسلارواتر نوعی محلول پاک کننده و قوی برای پوست است که بر پایه آب است که کار آن پاک کردن آرایش و آلودگی ها از روی پوست است. همچنین تونر نیز وظیفه اصلی آن تنظیم پی هاش(ph) پوست و تمیز کردن پوست صورت است. حال در این مقاله به تفاوت این دو میپردازیم.

تفاوت تونر و میسلار واتر چیست؟

  1. وظیفه میسلارها پاک کردن آلودگی و آرایش از صورت است درحالیکه وظیفه تونرها تنظیم PH پوست و از بین بردن اضافات آرایش که ممکن است بعد از شست و شوی صورت هنوز بر روی پوست باقی مانده باشند. دقت کنید تونرها به هیچ وجه، نقش آرایش‌پاک‌کن‌ها را بازی نمی‌کنند.
  2. از میسلار واتر قبل از شست و شوی پوست استفاده می‌شود اما تونر را بعد از شستشوی صورت استفاده می‌کنیم.
  3. پایه میسلارها آب و مولکول‌های ریز روغن‌های است. ممکن است بعد از استفاده از آنها باعث چرب شدن پوست می‌شود. همین ساختار آنهاست که به راحتی آرایش را از صورت شما پاک می‌کنند. در حالی‌که در ساختار تونر، هیچ روغنی وجود ندارد.

سخن پایانی:

به طور خلاصه تفاوت های تونر و میسلار واتر را با هم بررسی کردیم. فهمیدیم که میسلارواتر به طور کلی وظیفه پاک کردن صورت از آلودگی و آرایش را دارد در حالی که تونر یا تونیک وظیفه ای کوچکتر اما مهم یعنی؛ تنظیم ph پوست و پاک کنندگی عمیق و جزئی را برعهده دارد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. همچنین در کامنت های این بلاگ منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.